Absolwentka dziennikarstwa i nauk społecznych na WSPTWP w Warszawie. W badaniach rynku od ponad 18 lat. Swoje doświadczenie zdobywała w SMG/KRC, MillwardBrown oraz Kantar Polska.
W swojej codziennej pracy zajmuje się prowadzeniem projektów jakościowych. Pracuje w bezpośrednim kontakcie z klientem polskim oraz zagranicznym. Przygotowuje wyceny projektów, narzędzia rekrutacyjne, monitoruje przebieg procesu rekrutacji, komunikując się z rekruterkami oraz koordynatorami terenowymi. Odpowiada za projekt całościowo, od momentu jego zlecenia przez klienta, aż po finalne rozliczenie z osobami zaangażowanymi w prace nad nim.
Zarządza projektami online oraz F2F zarówno wśród klientów indywidualnych jak i B2B sprawnie poruszając się we wszystkich sektorach/branżach od medycznych, finansowych, po szeroko rozumianą branże FMCG.
Szczególnie ceni sobie niestandardowe projekty, które wymagają wdrożenia nowych rozwiązań, pomysłów i koncepcji. Prywatnie domatorka, mama prawie nastolatki, miłośniczka zdrowego stylu życia i kotów.